Popular Posts

Popular Posts

Saturday 3 December 2011

mule mencari ilmu semula...mahu menfreshkan semula otk=)

aku dah mula faham mcm mane susahnye cari ilmu ni sekali pun kite tetap kene cari...mcm yg aku tgh buat mencari maklumat sikit2 sebagai preparation untuk thun depan...semoga dengan usaha aku ni dpt lar membantu aku sedikit sebanyk utk teus maju dlm pelajaran aku utk thun depan..insyaallah..selag kite nk belajar allah akn bntu kiteb seiring doa, tawakal dan usaha kite...aku nk sgt berjaya dan melanjutkan pelajaran dekat luar negara..n plg pntg happy kan hati mak xnk bagi mak sedihdfah mcm aku selalu mak..time ksh mak sebab dah bnyk sgt duit dan ilmu dunia n akhirat mak bagi dkt cu..syg mak sgt2...insyaallah berkat usahe serta doa cu dan mak especiallynye cu mungkin berjaya n impin cu juga akn jdy kenyataan..amin

No comments:

Post a Comment